IM TIRED OF EVERY1 SAYING...

Go down

IM TIRED OF EVERY1 SAYING... Empty IM TIRED OF EVERY1 SAYING...

Post  Casey on Mon Feb 15, 2010 6:35 am

IM REALLY SICK OF PEOPLE SAYING IM NOT ACTIVE AND I DON'T HELP Evil or Very Mad I am as active as i can be ! thing called school!!!! So stop saying i might be Demoted " 3urogirl12 and Crucifix cus i don't help much and not Active " i am Trying my best, but i wanna pass my life skewl work too.. So i try my Best And Stop saying im NOT ACTIVE and NOT HELPING i try my best!!!



[Moderator] -Casey.
Casey
Casey

Posts : 82
Join date : 2010-01-25
Age : 24
Location : Australia.

http://www.globalpkers.tk

Back to top Go down

IM TIRED OF EVERY1 SAYING... Empty Re: IM TIRED OF EVERY1 SAYING...

Post  3urogirl12 on Mon Feb 15, 2010 6:57 am

i never siad i wanted u demoteed lol i know u do ur best lol and im happy its just we need more players atm as i said thats y me and jessie said for now so if u get demoted so u know thats y i aint on allot school work and friends Smile so i am happy for u and no i didnt sya i want u demoted lol silly
3urogirl12
3urogirl12

Posts : 335
Join date : 2010-01-25
Age : 27
Location : europe

Back to top Go down

IM TIRED OF EVERY1 SAYING... Empty Re: IM TIRED OF EVERY1 SAYING...

Post  I Contr0lz I / Ilxlvll on Mon Feb 15, 2010 7:25 am

Well i got friends... i spend alot of time with them, i also go to school, and i got sports 3 times a week and i'm still more active then you, im your friend but in my opinion your not active enough to help people. Sorry Mate but that is just my opinion.
I Contr0lz I / Ilxlvll
I Contr0lz I / Ilxlvll

Posts : 222
Join date : 2010-01-27
Age : 23
Location : Mooroolbark AUS FTW

Back to top Go down

IM TIRED OF EVERY1 SAYING... Empty Re: IM TIRED OF EVERY1 SAYING...

Post  Allranger on Mon Feb 15, 2010 8:01 am

why the fuck cant you people quit talking shit about another mod or admin my god im fucking sick of it!!! sooooo


SHUT THE FUCK UP!!!!!
Allranger
Allranger

Posts : 551
Join date : 2010-01-26
Age : 34
Location : USA,North Carolina

Back to top Go down

IM TIRED OF EVERY1 SAYING... Empty Re: IM TIRED OF EVERY1 SAYING...

Post  Allranger on Mon Feb 15, 2010 8:02 am

FUCKING DRAMA IS BULL SHIT!!!
Allranger
Allranger

Posts : 551
Join date : 2010-01-26
Age : 34
Location : USA,North Carolina

Back to top Go down

IM TIRED OF EVERY1 SAYING... Empty Re: IM TIRED OF EVERY1 SAYING...

Post  Tuthan on Mon Feb 15, 2010 8:14 am

Allranger wrote:why the fuck cant you people quit talking shit about another mod or admin my god im fucking sick of it!!! sooooo


SHUT THE FUCK UP!!!!!

OMG, I FUCKING AGREE!!!

Atleast 1 person have the balls to say that.

Im sick of every staff trying to get another staff demoted.
Everytime i login all i hear is "bla bla bla some1 said im getting demoted" "bla bla bla that person should get demtoed"........... Evil or Very Mad

Tuthan
Admin

Posts : 193
Join date : 2010-01-22
Age : 24

https://globalpkers.forumotion.net

Back to top Go down

IM TIRED OF EVERY1 SAYING... Empty Re: IM TIRED OF EVERY1 SAYING...

Post  3urogirl12 on Mon Feb 15, 2010 8:27 am

all i did is asked him why he aint active and if he does get demote it was cause of no players and allranger dot talkt ome like that okay seriously
3urogirl12
3urogirl12

Posts : 335
Join date : 2010-01-25
Age : 27
Location : europe

Back to top Go down

IM TIRED OF EVERY1 SAYING... Empty Re: IM TIRED OF EVERY1 SAYING...

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum